dödstrött.

ja det är jag ^^ skönt att slänga på sig mjukisdress, det är verkligen en av mina största passioner här i livet, haha. skulle inte klara av att gå med tighta jeans hemma.. alle använde aldrig mjukisbrallor i början av vårat förhållande, men nu har jag förvandlat honom till ett mjukismonster också :D

anledningen till att jag är så trött är att vi flängt runt hela dagen. kände oss mycket aktiva efter våran powerwalk, men nu kan jag knappt hålla ögonen upp. jisses. har iallafall vart på ikea idag, myrorna och en inredningsbutik som jag inte minns namnet på.. köpte jättefina blockljus för inga pengar alls, vita trådgardiner på rean och 6 dvd filmer.. en gul & blå tröja på myrorna.. blev super glad för jag hade en sån i stl xs innan som var liten. så nu hittade jag samma i stl m (: för 25 spänn, wii. sen åt vi lunch, sallad såklart. gah det är nu när man inte får äta muffins och sånt som man vill. haha /: jaja. hålla ut. snart släpper nog suget....iip. sen skulle jag ju köpa en yogamatta, men dom hade inga rosa :P haha. och det vill jag ha! så på måndag ska vi till kista och gå ut och äta och gå på bio, där har dom ett stadium (:

ska gå och bre några hårdbrödmackor och sätta mig i soffan och kika på nått avsnitt sex and the city (: sen ska jag plocka in alla kläderna som jag fint slängt ut över hela sängen (jag rensade) så nu är det luftigt och så. slängde ut alla vinterkoftor osv, som jag inte använder nu.. får ställa upp det på vinden sålänge. måste köpa en stooor garderåb sen när vi flyttat (:

här kommer dagens också (; puss på er.

image1057

  

okej, det ser ut som jag står och putar med tuttarna, men
det är bara min enorma svank :/ haha. sen ser man på
den stora bilden att jag fått rivsår av mina katter som leker
hej villt... dom svider ): ett över läppen och ett på ena sidan
av näsan.

idag hade jag iallafall påmig:

blus med spets - h&m
shorts med fickor - ullared
flipflop - indiska

nu blir det mackor och en stor kopp te (:



Kommentarer
Postat av: Bella.

Du har galet charmig klädstil!

2007-07-27 @ 16:28:02
URL: http://bambola.blogg.se
Postat av: fanny

bella, tack så jättemycket (: va glad jag blev nu.

2007-07-28 @ 00:27:05
Postat av: Millan

Jag är med Bella. Jättans fin och inspirerande.

2007-07-28 @ 01:54:05
URL: http://camomillastaden.blogg.se
Postat av: fanny

millan, va glad jag blir :D tack! va kul att jag kan insperera! :) kul också att ni kommenterade så jag hittade till era bloggar :)
kram

2007-07-28 @ 03:25:23
Postat av: Madde

Tjusigt.. Jättesöt blus <3

2007-07-28 @ 19:03:47
URL: http://maddes-cali-dreamin.blogspot.com/
Postat av: fanny

madde, mm jag gillar den mycket också. har varit dålig på att använda den bara :/

2007-07-28 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback