don't let the bedbugs bite you.

Nu ska jag sova. har precis fikat te och macka och sett på ett avsnitt av sex and the city ^^ man blir lite smått besatt. känns skönt att krypa ner nybadad i nya sängkläder (: längtar tills älsklingen kommer hem imorgon bitti och pussar på mig. fyndade två st nästan nya hoodie på helgon (: en röd we-luvtröja och en brun adidas tröja, perfekt att ha när jag är ute och motionerar. fick dom för skamligt lite, var nästan så jag skämdes och trodde hon skämtade, hah.. men icke. 40:- per tröja, det kallar jag iallafall fynd (; sen fyndade jag ett par svarta reebok freestyle hi för 100 kr, som nya ^^ och ett par apsöta leggings vita med röda prickar och röda knappar nertill för 30 kr samt två äkta palestina sjalar, en blå och en röd båda för 100 kr. nu sparas resten av mina stålar till mat, hihi. gymkortet är älsklingen snäll och betalar åt mig! vi ska nämligen träna sju dagar i veckan. det ni (; skönt att gymmet ligger 5 min från där vi bor, kan man gå ner när som helst. och allt ingår, spinning, aerobic, ki-box, yoga, gymmet, bastu.. ja allt i princip (: nu ska vi komma i form ordentligt! dom dagarna han jobbar natt ska vi bara gå dit och sitta på en träningscykel och köra spinning och dom andra dagarna ska vi köra styrka! wii (: HÄR ska vi träna

nej, fy vad klockan blev mycket! bums i säng (: puss!

image1066


Kommentarer
Postat av: Lisa

Halloj!
Hur har du det? :)
Aj då, tråkigt :/
Ja, du jag är verkligen intresserad av den skönheten!
Bara för att vara säker, så är det väl den här kjolen du syftar på?:
http://pinkpills.blogg.se/1181925711_dagens_outfit.html#comment
Skriv gärna en liten beskrivning av kjolen, t.e.x material, vart du köpt den, hur mycket du vill ha för den m.m
:)
Ha en fin dag, kram Lisa :D

2007-07-28 @ 09:30:32
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: fanny

lisa, skrev i din blogg ^^

2007-07-28 @ 15:57:02
Postat av: Anonym

gott med te :)

2007-07-28 @ 16:35:23
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: fanny

anonym, mycket gott med te (:

2007-07-28 @ 19:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback