fanny & mamma dagen

Jopp, idag ska jag och mamma in till stan och fika och titta runt lite i affärer. ska även köpa kjolen jag hängde undan igår, (hoppas att det är den nu) hah. och så måste vi till monki ju, rean är igår wiii. blir nog att vi sätter oss på cozy och tar en fika. det är det bästa stället (: dom har mysig uteservering och allt :) så nu ska jag bara duscha och klä på mig, blir inget smink idag.. är för trött. mamma väckte mig med frukost i morse, så satt vi på balkongen och åt. hon är så söt.

skriver mer sen, idag blir det shorts och linne eller nått, det är ju hur varmt som helst ute, phu.

image1042


Kommentarer
Postat av: Helena

Vill ha den frisyren du hra där....

2007-07-22 @ 17:27:23
Postat av: fanny

helena; mm fin fin. fast jag älskar ju min lugg :)

2007-07-22 @ 23:37:04
Postat av: Helena

Ja men JAG vill ha den frisyren du har DÄR!

2007-07-23 @ 13:57:46
Postat av: fanny

helena, fy fan va fin du blev i håret! GAH, jag vill träffa dig och se det irl :D

2007-07-25 @ 01:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback