Gilda.

I september när jag fyller 22 år ska jag och helena till gildas salong och göra en "renovering" från topp till tå. dvs djuprengöring av porer, kropps skrubb, kurbad, benvaxning och peeling.. slänger nog in en helkroppsmassage också (: bara för att lyxa till det lite. längtar riktigt mycket. ska bli mysigt att hitta på nått sånt tillsammans. www.gilda.se är adressen dit. det är elever som håller på att utbilda sig, så man får allt mycket billigare. mycket bra, för sånna behandlingar brukar kosta en del (;

har tänt massa ljus och släckt ner och bäddat upp sängen. ska kolla mejlen en sista gång och sen ska vi lägga oss och mysa och sen sova. imorgon ställer vi klockan och jag får sällskap på min powerwalk (: blir kul att gå tillsammans.

puss.

image1055



Kommentarer
Postat av: Nathalie

ÅH! Va mysigt, det skulle jag inte tacka nej till =)

2007-07-26 @ 01:42:42
Postat av: fanny

nathalie, ja det ska bli jättemysigt :)

2007-07-26 @ 15:42:26
Postat av: Mysan

min syster läste på den skolan för några år sen^^ när du kommer hit kanske hon kan göra en enel ansiktsbehandling på oss gratis:D

2007-08-02 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback