h&m katalog

tycker inte att det vat så mycket fint i hm's höstkollektion.. synd. men men jag sparar ju lite pengar (;
somnade aldrig om när jag vart ute och gått utan la mig på soffan och slötittade på tv med min knäckebrödsmacka och ett glas juice. sen duschade jag och sånt ^^, idag blir det mjukiskläder, skönt med tanke på att jag är trött för jag knappt sovit nått i natt. jääsp! snart ska vi ut med adolf och sen ska vi åka till kiropraktorn och knäcka och massera ryggen. hoppas min höft blir bättre, kan knappt sitta nu ):

mysigt att alex är hemma ikväll. vet inte vad vi ska göra än, men ta vara på tiden har vi lovat att göra iallafall. jag vill gå på bio. men känner mig mer upplagd för en mysig hemma kväll med tända ljus.

vad ska ni göra idag?

image1054


Kommentarer
Postat av: Betty

Hej! Va kul att ni vill komma på lördag =) Jag är jätte glad för det faktiskt, så länge sen vi sågs.. Tror inte att det kommer komma så mycket folk, men det blir nog bra endå, mysigt med vin och så =) Längtar!!! Ses snart!! =D
Kram Jenny

2007-07-25 @ 16:06:24
URL: http://jennylito.blogg.se
Postat av: Johanna

Fin bild! Vad står det runt din handled?
kram

2007-07-25 @ 17:17:50
Postat av: Marielle

Idag så har jag bara varit hemma o degat med min syster och suttit vid datorn.

2007-07-25 @ 20:51:31
Postat av: fanny

betty, ja jag tycker också det ska bli hur mysigt som helst. alle svamlade om att han ska jobba då, men han får ta och byta :p vi ska ju till dig! längtar också gumman <3
Johanna, tack tack :) det står "what goes around comes around"
marielle, hade vart skönt att bara vara hemma. älskar att slappa, haha. men det är även skönt att vara ute i friska luften some times (:

2007-07-26 @ 01:34:34
Postat av: fanny

johanna, tack tack :) det står 'what goes around comes around'

2007-07-26 @ 01:35:06
Postat av: fanny

marielle, va skönt att vara hemma. jag har nästan vart hemma för mycket den senaste tiden :p nu vill jag ut & se världen, hihi.

2007-07-26 @ 01:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback