köpt idag på ikea

nyss hemkommer från ikea, vilket stoj, hur mycket folk som helst! var helt utsvulten när jag kom
ut från kassorna, så jag skyndade mig till kön där man köper billiga korvar :) och köpte 3 st, mums.
gillar inte korv vanligt vis, men nu var det gott. hittade massa fin fint :)

           

1) nytt soffbord från serien lack.. billigt och bra sålänge (:
2) korgar till badrummet att ha allt möjligt i
3) jättefina te koppar med tillhörande sked och underlägg köpt 4 st
4) 4 stora kaktusar som vi ska ha i våra svarta fyrkantiga krukor
5) vita gardiner till vardagsrummet + gardinstång och upphängare
6) 4 glas av varje i "pralin" serien, coktail, vanligt och vinglas
7) kattmatskålar i svart
8) uppläggningsfat till tex vitlöksbröd har hela den serien så köpte till dom (:
9) kuddfodral och innekudde till att ha på sängen.
10) kohuden som vi fyndade på blocket (: normalpris 2500-3000, vi fick den för 800!

nu ska jag börja montera ihop soffbordet och sätta upp gardinerna och
städa lite här tills älsklingen min kommer hem, ikväll bli det mysig middag
med levande ljus och så ska vi hyra film.. och åka och hämta kohuden vi
köpt :) kommer bli så fint här. känns dumt att göra iordning så mycket nu
innan vi ska flytta, men vi vill ändå ha det fint. det är ju saker vi tar med oss
också så det gör inget :) NU - montera! puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback