Lördags godis och mamma mys <3

nu ska jag plurra i badet och läsa nya inredningstidningen jag fick i fredags. mamma ska gå ut med adolf och sen ska vi sätta oss och kika på en av de nya dvd filmerna vi köpte i förrgår (: blir en thriller, an american haunting. och idag är det LÖRDAG och då får jag käka godis, whi. haha, nu kommer man ihåg hur uppskattat det där lördagsgodiset när man var liten, ska möta upp mamma utanför videobutiken och handla lite gott (: ska jag bara plocka så det räcker ikväll, annars står påsen och suktar här hela veckan, höhö. har precis städat i köket efter middagen och plockat iordning i sovrummet. håller på att vädra och så.. ska tända massa ljus här också, så det blir mysigt när vi kollar på film (:

vad gör ni andra ikväll?

image1071



Kommentarer
Postat av: Mysan

oh var den bra?:)

2007-07-29 @ 16:30:07
Postat av: Marielle

va filmen bra? vad handlade den om? tycker om läskiga filmer jag med helst ska de vara psykiska skräckisar hehe. Men så är ja en hare med då de gäller mörkret.

2007-07-29 @ 17:09:24
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

mysan, den var faktiskt jättebra! brukar alltid vara b filmer när det är skräk och thriller.. men den här var skit bra ! (:

2007-07-29 @ 19:38:17
Postat av: fanny

marielle, handlingen 'det som började som mystiska och oförklarliga ljud på familjen bells gård övergick till psykisk terror som urartade till misshandel av den yngsta dottern betsy. familjen bell letadde efter logiska förklaringar och misstankar kastades på alla i deras närhet, men utan resultat. den skräckinjagade ande fortsatte att sätta skräck i familjen och gav sig inte förens en familjemedlem var död. det skulle dröja ända till 1998, då ett gammalt manuskript hittades, som den hemska gåtan fick svar.
:)

2007-07-29 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback