shopping

många inlägg på en gång, men men :) här kommer iallafall dagens shoppingfynd.. och då menar jag verkligen fynd (:

 
två t-shirtar från vero moda 79 kr/st

 
1) kofta med knappar från gina tricot 49 kr på rean
2) kofta med sytt märke från gina tricot 49 kr på rean

 
klänning med blommknappar från
beyond retro
349 kr

 
odd molly look a like blus
från gina tricot
49 kr på rean

 
1) a-linjeformad klänning
från gina tricot
49 kr på rean
2) tunika med puffärm och sidenband
från gina tricot
49 kr på rean

sådär, fyndat har jag verkligen gjort. är mycket nöjd :)
nu har älsklingen gjort mysigt nattfika till oss sen
blir det sova, är helt slut. imorgon kommer mammi hem
mysigt.. saknat henne :( och på kvällen ska jag och amie
min kusin fika i stan på cozy, mys.

natti natt (:



Kommentarer
Postat av: Alexander

Det var inte lite saker vi fick med oss hem..billigt!

2007-07-21 @ 01:29:04
Postat av: Helena

Jag tycker dne rosa klänningen med band å dne svarta tröjan var dem finnaste! verkligen den rosa!!
vill ha vill ha vill ha!

2007-07-21 @ 14:36:21
Postat av: fanny

alexander, ne du vet ju hur jag är.. :$
helena, attans stod och drog i en till dig också. men jag visste inte om du gillade färgen. det fanns många kvar :) så vi kan gå dit påmåndag.

2007-07-21 @ 15:26:40
Postat av: Tessan

Dom var verkligen fina dom kläderna :)

2007-07-21 @ 17:43:00
Postat av: fanny

tessan, tack söten (:

2007-07-21 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback