vädergudarna är förvirrade.

idag är det konstigt väder, därav vet jag inte vad jag ska sätta på mig. först var det strålande väder och sen fem minuter senare ösregnar det. jag tog iallafall på mig min mjukisklänning och mina joggingskor och gick ut och gick. och såklart börjar det ösregna på mig, haha. iof ganska skönt att gå i regnet, det är ju ändå ganska varmt ute. så det var okej. kom hem blöt som en katt och tog en varm dusch.. nu sitter jag har och filurar. kul att så många hittat till min blogg. känns mycket roligare nu när man får lite kommentarer, det kändes lite som jag satt och skrev med mig själv ett tag, hihi. nu strålar solen igen, funderar på att duka på balkongen idag.. hoppas nu att vädret håller i sig bara (; ikväll blir det myskväll med mamma, vi ska hyra film och göra fotbad och sånt mys ^^

det här söta meddelandet var på min dator för några dagar sen.. är han inte den sötaste (:

puss.

image1067


Kommentarer
Postat av: Mrs Harajuku

Vilket sött meddelande! Sådana dagar måste det kännas lätt att vakna upp? Har ju min lilla prins här hemma som blir min make nu på lördag då vi gifter oss!!! Är sjukt lycklig, inte många dagar kvar nu! :)

2007-07-29 @ 09:37:14
URL: http://www.mrsharajuku.blogg.se
Postat av: Steingunn

Great site. Keep doing.

2008-11-25 @ 07:54:24
URL: http://steingunn.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback