veliga berit.

Idag har jag verkligen varit velig angående gårdagens beställning från ellos.. så jag satt mig ner idag och verkligen tittade igenom allt på deras hemsida, tog ju ett tag, shit va saker dom har (: blev lite trött tillslut och valde lite saker som jag inte hittade i går.. ringde till ellos kundservice och ändrade i min beställning som inte hade skickats iväg som tur va.. har beställt två stycken höstjackor, den röda och den grå.. får se vilken som passar bäst! skönt att iallafall vara i god tid med höst garderåben..! jag kikade in i garderåberna idag och det fanns knappt nått höstigt alls att sätta på sig.. några enstaka stickade koftor :/ så det här behövdes verkligen! ska bli kul när allt kommer hem så man kan prova :) allt är inte med på bilden, köpte även lite leggings, strumpbyxor, underkläder, pyjamas, korta mjukisbyxor, vanliga mjukisbyxor, och en röd mysdress.. la också till ett par svarta panelgardiner som var på rea i beställningen.. gillar inte alls dom nya vita fluffgardinerna i vardagsrummet :( så nu blir det svarta paneler istället :) fint! sen beställde jag röd och vit rutiga sängkläder, såg så mysiga ut ^^ det bästa med ellos är att man får hem allt, betalar ingenting förens man har bestämt vad man ska ha kvar. så jag ska i lugn och ro prova allt sen när det kommer, får nog sålla bort en del, eftersom min ekonomi inte tillåter mig att shoppa för så mycket :p men antagligen kommer jag ta lite pengar av dom som jag får av älsklingen till shopping och lägga på det här.. vi får se (: nu ska jag ringa älsklingen och säga god natt och sen lägga mig i sängen och läsa min nya inredningstidning (: mys. sov så gott ♥ ps, har lagt upp lite mer bilder från tjejkvällen igår.. (: ds.
 

image834

1) grön stickad mössa 79.50kr
2) ljusblå/grå a-linje klänning m. knappar 299kr
3) stickad klänning i gröna & gråa färger 349kr
4) beige/rosa farfarstopp med sidenband 199kr
5) grovstickade tumvantar med fleeacefoder 79.50kr
6) stumpbyxor/leggings 129kr
7) hängselshorts i ull 249kr
8) gul/grå randig polotröja 199kr
9) grovstickad halsduk 99kr
10) grovstickad naturvit kofta 349kr
11) hängselkjol 249kr
12) brun kofta med knappar 299kr
13) brunrandig munkjacka 199kr
14) grå ulljacka med stora knappar 599kr
15) vit/guldiga armvärmare 79.50kr
16) brun kasse i skinn 99kr (rea) 
17) mormorskängor 349kr
18) röd ullkappa med knappar 699kr

totalsumma = 4603.50kr



Kommentarer
Postat av: Helena

Ska du å mormorkängor?

2007-07-11 @ 13:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback