vi ska flytta :D

Ska börja med middagen snart, tog fram kycklingfilér innan idag och tänkte laga kyckling med bacon och ost sås, till det blir det klyftpotatis och god sallad :) http://www3.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15646 ska duka ute på balkongen åt mig och mamma det blir mysigt ^^ sen blir det en lugn kväll med film, popcorn och tända ljus. skönt att ta det lugnt :)

imorgon ska jag och älsklingen åka ut till sundby och ha picknick i solen, kanske tar ett dopp också, isånnafall blir det årets första för oss! senare ska vi åka till kungenskurva och kika på dammsugare ^^ för en sån behöver vi nu när vi ska flytta :) gud va jag längtar nu, det pirrar i hela mig :D sen blir det mysigmiddag hemma, tänkte köpa en flaska vin och dela på och mysa :) ♥ så underbart att få vara med dig älskling!!

på lördag jobbar älsklingen på dagen så jag tänkte gå ut med kissarna i parken och sätta mig där med en filt, tidning och lite saft :) det blir härligt, hoppas att solen håller i sig bara! sen när han kommer hem så ska vi åka och besöka våran nya bostad och skriva kontrakt. den är hur fin som helst! helt nyrenoverad, nytt kök från ikea med rostfria vitvaror, helkaklat badrum med golvvärme och handdukstork, ny duschkabin, trägolv överallt, caffé latte på väggarna, och en liten mysig trädgård :) vi kommer storm trivas! så nu ska vi åka på en shopping tur och handla damsugare, platt-tv till sovrummet och nytt soffbord, och nytt sofftyg till våran soffa från www.bemz.se whii vad jag längtar! :)


sen har jag inget planerat förens på måndag då helena kommer hit och vi ska ha tjejkväll :) så sover hon här och så, mys! ♥

nu blir det mat :) puss!

image762



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback