dag 1

nu är jag och min älskling i alvesta, kom iväg ganska så sent idag, hade enormt mycket saker att göra innan vi kom iväg ;) packa, bränna musik på skivor, duscha, och snurra runt och hitta allt. men iväg kom vi tillslut, påvägen var det jättefint väder.. men ju längre ner vi kom desto mer regnade det :/ så när vi stannade för att äta våran matsäck så bytte jag om till mjukisbyxor och en hoodie och fårskinnstofflor ^^ mysigt att ha i bilen. vi har haft det jättemysigt än sålänge! sjungit en massa till musiken vi brände och haft kul :) imorgon ska vi till växjö och kika runt, blev lite ändrade planer, skulle egentligen till ullared, gekås imorgon, men det får bli på torsdag, eftersom vi kom hit så sent. så imorgon ska vi shoppa lite i växjö och sen på kvällen ska vi tillbaka till alvesta och gå på grillafton :) mysigt. tur att jag tog med mig lite finkläder också. :) sen på kvällen imorgon åker vi till ullared och sover där på ett hotell som ligger precis vid vattnet, så mysigt! sen på torsdags morgonen klär vi på oss, äter frukost och åker till gekås och fyndar!

kommer skriva såfort jag får tag i en dator :) men dagens outfitbilder får ni när jag kommer hem :)

nu ska jag mysa med alex och sen sova ♥ puss!

saknar dig tobias!

image742



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback