nattinatt <3

men vad jag var dålig på att uppdatera här då :) det blir bättre jag lovar! dock kommer jag och älsklingen åka på bilsemester nu den 26/6 och vara borta i en heeel vecka, så då blir det uppehåll. men jag lovar att ta dagens bilder på outfits varje dag :) så får ni ses sen.

kom hem från bion nyss, såg en komedi, jag och my, skrattade högt massa gånger. mysig film :) åt massa snacks och godis, mums ^^ sen hämtade alle oss så snäll. imorgon ska vi på second hand runda, besöka massa på söder, det finns minst 15 st på söder som vi ska kika in i. spännande. hihi.

nu ska vi gå och lägga oss, för jag och mysan ska upp åtta imorgon, och göra oss iordning, sex timmar i stan imorgon. rejäla gympaskor är ett måste :) om jag hittar nått så lovar jag att fota och lägga upp fynden här!

pussar fanny ♥
 

image725




Kommentarer
Postat av: Mysan

Helt underbar dag som vanligt gumman<3

2007-06-24 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback