picknick <3

det blev en mysig picknick på våran kull över våran gata, däruppe är det aldrig någon som går, så det är tyst och mysigt :) jag gjorde iordning en kyckling och pasta sallad med sallad, körsbärstomater, majs, gurka och egen gjord dressig. sköljde jordgubbarna, packade picknick korgen och tog med en stor filt, sen skrev jag en lapp till älsklingen att han skulle byta om och komma upp, så satt jag där och väntade på honom :) han blev jätteglad! massa mygg, men det hör ju sommaren till, så nu sitter jag och kliar mig fördärvat på vaden..

älsklingen håller på att städa upp lite i köket efter mig, snällisen och jag tänkte hälla upp vårat lördagsgodis i en skål och hämta cola och så :) sen blir det film och sova :)

puss! image598
        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback