shopping

Här är lite av shoppingen från idag, resten kommer imorgon..
orkar inte ta kort på allt nu, för vi ska lägga oss och läsa och
sen sova :) imorgon ska vi till södermalm och besöka massa
second hand butiker! puss ♥

 

shampoo och balsam, fick gratis när jag klippte mig :)
my köpte 2 par skor och så fick hon ett par på köpet, dom
fick jag :D ska dock betala henne lite ^^ har sånna men när
jag köpte dom fanns dom inte i min stl, så jag blev glad
att jag slipper ha ont i fötterna nu :)

förövrigt saknar jag alexander så det gör ont :'( imorgon
kväll kommer han hem igen.. såhär länge har vi aldrig
varit ifrån varandra, pain!



Kommentarer
Postat av: Mysan

Gumman, jag ska försöka ta hand om dig när inte Alle är här jag lovar<3

2007-06-20 @ 02:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback