shopping

nu kommer lite av shoppingen från idag och igår ^^ resten kommer senare ikväll. det ser ut som jag shoppat för massa pengar, men allt och då menar jag ALLT är på rea! skönt att det vart rea just när my kom hit :) kommer lägga upp ett par t-sjefs pumps som jag fick för 50 kr bla.. fast senare! nu kommer det lite från hm, som också hade sjuk rea.. där hände klänningen jag suktat efter sen i vintras, fast en grön, men det gör inget.
den kostade 400 i vintras och nu fick jag den för 100. kap! (: har iallafall varit inne i stan med mysan idag också.. blev en stressig shopping runda, eftersom vi var tvungna att besöka alla second hand butiker på söder, och det är en del :p så jag tog mys hand och kutade runt ^^ men kul har vi haft det, tog en fika paus på 10 min, den snabbaste fikan jag någonsin tagit! men vi var tvungna att springa till hm innan dom stängde. my handlade på en av second hand butikerna över 500, och om man gjorde det fick man vaxa benen på en salong brevid för 200, vilket är ett bra pris om man jämför med andra ställen.. så hon gav det till mig! ♥ söten. så imorgon ska jag ringa och boka tid. vill inte gå runt med mina håriga ben en dag till :p imorgon ska vi till gröna lund och åka massa karuseller och äta sockervadd och vinna stora nallar på lotteri :) jag längtar! och ikväll kommer älsklingen hem ♥ har gått snabbare än vad jag trodde, men det ska verkligen bli skönt att få träffa honom igen! (:

      

stickad kofta - h&m
svart klänning med knappar - second hand
solglajjer - h&m
brett plastarmand - nån affär
två par trosor - nån affär
grön "dockklänning" - h&m
flipflop - h&m
svart linne/klänning - h&m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback