sommardag

idag är det varmt, har varit ute hela dagen med mamma,
adolf och vera och suttit på ett mysigt ställe på en filt och
myst, hade med oss tidningar och dricka.. så sydde jag
klart nallen som alle ska få imorgon i ett års pressent ♥
har fått massa färg i dag :) fint.

håller på med maten, det blir ostsås med pasta..
himla gott faktiskt. man har matlagnings
grädde, en jättestark ost och röd kvibille mögelost, så rör
man ner allt i en kastrull och har pasta snäckor till :)

image576

har ingen bild från idag, men det här hade jag på mig.. förutom leggings (:





Kommentarer
Postat av: Marielle

Vem är det som tar korten på dig?

2007-06-05 @ 22:18:10
Postat av: fanny

marielle, det där har jag tagit själv i spegeln.. annars är det alle :)

2007-06-05 @ 22:33:23
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback