tjejvecka + semester

nu är min mysan här ♥ och vi har massa kul :)
sen veckan efter ska jag och älsklingen på bilsemester ♥

måndag - äta på primo, hyra film och elin från umeå kommer förbi
tisdag - åka till stan, vi ska klippa oss och shoppa ^^
onsdag - en hel dag med massa second hand affärer
torsdag - gröna lund! :D
fredag - midsommar, vi ska klä upp oss, göra en majstång och grilla :)
lördag - ta det lugnt på dagen och sen bio på kvällen
söndag - ska åka färjan till stockholms skärgård och mysa och bada
måndag - my åker hem :(

tisdag - jag och älsklingen åker på våran bil semester
dag 1 besöker vi jönköping där alles kompis pär bor och sen alvesta,
där vi ska hälsa på tobbes mamma.
onsdag - ullared/gekås och shoppa ^^ sova på hotell där och mysa
torsdag - lysekil och besöka en billig second hand affär, bada och grilla
åka vidare till nora och hälsa på johanna och kalle och ha myskväll, sova där
fredag - uppsala, second hand affärer, äta, mysa runt ^^
lördag - tälta någonstans mellan uppsala och östersund,
bada, grilla, ha jättemysigt, titta på solnedgången ♥
söndag - hälsa på alles mormor i östersund, hämta våran barnvagn
som vi köpt (: sova över på www.hotelemma.com :)
måndag - åka hem igen till stockholm, stanna och bada och grilla på
vägen hem :)

hoppas ni får lika bra veckor som jag har framför mig :)

pussar fanny image682


Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman, jag vill verkligen inte hem efetr den här veckan:(

2007-06-24 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback