dagens outfit - (sena)

image333

   

Idag har jag på mig:

blå blommig klänning med knappar - h&m divided
svarta kinaskor i tyg - köpta i kina

det var inte så mycket :P
jag älskar klänningen, inhandlades i går! underbar.

idag har vi vart på ikea och handlat mer av våra svarta
fyrkantiga tallrikar, fattades några delar.. så då har vi alla
nu :) sen har vi veckohandlat mat, blir riktigt goda maträtter
den här veckan! ikväll åt vi kycklingsallad
http://www3.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15653 <--- recept!
borde verkligen prova, hur gott som helst. jag är verkligen ingen
nyttig sallads människa, men den här salladen är god!

nu ska vi göra te i min nya fina tekanna med guldkanter!
och titta på stockholm live.

puss och kram / fanny  image338



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback