dagens outfit

image502

This is me today..

Idag har jag på mig:

grå rutig skjorta - returmakeriet
svart hängselklänning - zara
svarta leggings - h&m
guld sneakers - din sko
brun axelremsväska i skinn - myrorna

tråkigt men tradera kontot är avstängt, bajs. har missat
att betala in avgiften när man säljer saker, så det lär väl
ta några dagar innan det är igång igen.. inge kul ju. men
man sparar lite pengar, haha., för nu kan jag inte köpa
nått där.

håller på att skapa min ett års pressent till älsklingen.
den blir så fin! åh jag vill ge den nu! bara en vecka kvar nu.
wiih. har gjort iordning en stor kopp te och druckigt allt på
en gång så nu är jag panik kissnödig :p ska fortsätta med
pressenten och sen ska jag tända lite ljus och lägga mig
och läsa, mysigt. älsklingen är på jobbet så ikväll får jag sova
ensam :/ saknar honom!

bilder på pressenten jag håller på med kommer upp senare.
och jag måste förbjuda alexander att gå in och läsa min blogg!
för då blir det ju inge kul :)

puss / fanny







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback