elden

    

vi hade en underbar kväll igår, massa folk och då menar jag massa.
blev irriterad på massa folk som trängde sig i popcorne kön som vi
stod och köade i 40 min, kunde aldrig tänka mig att det skulle ta så
lång tid att få lite popcorne :p men efter en lång tid fick vi våra popcorne,
snart ska vi på cirkus här i huddinge, då ska jag äta massa popcorne, höhö.
det ska bli mycket kul att gå på cirkus, det var flera år sen jag var på cirkus..
så det ska bli mycket mysigt :) men nu tillbaka till valborg. vi gick fackeltåget
och tände brasan med våra facklor och sen tog vi lite kort, köpte popcorne
och såg på raketerna, så mysigt.. sen gick vi hem tillsammans och åt varma-
mackor med mjölk, mums.

jag fick ett jättefint linne idag av älsklingen, en grått med en vit stereo på, dom
flesta har nog sett det inne på h&m, snyggt var det :) blir nog ett favorit sen när
solen tittar fram, slänger upp en bild på det här imorgon, för nu...

nu blir det film och fika med nya jordgubbstet jag köpte idag.

puss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

vad gullig du är som stavar popcorn med E på slutet:P..

2007-05-02 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback