förlovning 6 juni

ÅH! vad jag längtar! ska bli så himla mysigt, vill ta på mig ringer nu!
och jag kan erkänna att jag provat den många ggr :P men nu är det
mindre än en månad kvar.. den 6 juni då tar vi in på ett lyxhotell och äter
ute på en mysig restaurang, på dagen ska vi åka in till gamla stan och äta
glass på ett ställe där dom gör glassen själva och glass strutarna också.
sitta i solen förhoppningsvis om det är sol då och mysa.

i ringarna står det våra namn, alltså alexander i min och fanny i älsklingens
sen 6/6 2007 och ett ingraverat hjärta. vackert!





Kommentarer
Postat av: Helena

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
jag längtar åt er med! Är så glad för eran skull gumman!
älskar dej!

2007-05-12 @ 13:16:48
Postat av: Anonym

Åååå vad jag bli glad. Jag kan bara tänka mig vad nippriga ni är:D!

2007-05-12 @ 16:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback