överaskning

Här kommer lite bilder på nallen jag håller på att sy åt alexander. han är portad från min blogg
tills han fått den (: den är inte klar än, ska sys på armar och ben och svans samt öronen.. nu ser
den bara läskig ut :( den är iallafall 45 cm lång. kommer ju få ännu mindre plast i sängen nu..
hii. sen har jag sytt på en plast ficka på nallens mage och stoppat ett kort där i på mig. materialet
är mörkbrunt teddy tyg och den är stoppad med "bumull" i rumpdelen har jag tagit ett gammalt
örngott och sytt en liten påse av och hällt ris i.. så den blev lite tung. vi sa att vi skulle ge varandra
någonting personligt på våran ett års dag.. så jag hoppas jag blir glad :) bild på den klara nallen
kommer senare ikväll.





Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha vilken liten söt!!!

2007-05-31 @ 19:53:36
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: fanny

elsa; heh, jag tycker den ser läskig ut ja ;D

2007-06-01 @ 02:44:14
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Marielle

vad mysigt att du gör den själv:). Får du nån hjälp med hur den ska sys?

2007-06-01 @ 15:49:36
Postat av: fanny

marielle, jag ritade ett mönseter, klippte ut det och klippte sen bitar av tyget :) så sydde jag ihop dom :) mamma hjälpte mig lite.

2007-06-01 @ 16:22:58
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Marielle

så underbart söt nalle:D! Du är så duktig och påhittig:).
Puss till Fanny<3<3<3

2007-06-03 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback