secound hand

image275

Idag har jag fyndat på myrorna i skärholmen, ska lägga upp bilder på fynden senare
ikväll för nu måste jag sminka mig och platta håret innan vi ska iväg på bio med helena
och joakim. ikväll blir det nog mjukisbyxor, jag är kallfrusen, har gått i klänning hela
dagen, så jag får väl skylla mig själv :( har även vart på ikea och händalat massa
galgar och en klädställning, nu ska jag få någon ordning på mina kläder. och jag har
inte lagt ut ett öre idag, för min snälla morfar betalade :) så mina pengar är sparade.
lullo mig!

puss!

Kommentarer
Postat av: Perra P :)

Hej! Jag trillade in här på ett bananskal, typ, tänkte bara lämna ett litet avtryck också :) Hoppas ni har det bra, Hälsa Alex!! Puss å kram å sånt.

2007-05-07 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback