stan

nyss hemkommen från stan, jisses vad mycket folk det var..
nu är jag trött och vill bara lägga mig ner och sova, men det
får jag inte, höhö. ikväll ska morfar från österrike som är här
bjuda på god middag sen blir dte nog en mysig promenad
med älsklingen och kanske mys i soffan med en film eller så.
har kvar massa godis från igår och ostbågar, jag fattar inte att
jag kan äta som jag gör och ändå stå still på samma vikt.. jag
rör ju knappt på mig.. men jag ska inte klaga! :) fast snart ska
jag börja gymma med tess så man får lite muckler (;

tar kort på min shopping senare och lägger upp, fick även
en platt-tång från gama av älsklingen, ville köpa den själv,
men med mina två hundra i veckan gick det inte (; då hade
jag inte fått shoppa på över 3 veckor, hihi.

puss!



bilden är från förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Lina

Verkligen ett fint kort på er två gumman, tycker dessutom att du borde använda tiara mer ;) hehe. Älskar dig snuttisen. DU ÄR UNDERBAR!

Pusspuss /Lina

2007-05-04 @ 00:48:29
URL: http://nogg.se/natalina
Postat av: Alexander

Mysig dag i stan med dig snygging.
Du är verkligen duktig som håller i dina pengar..

2007-05-05 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback