tapeter

Igår var jag och alexander hemma hos min kompis som för
någon månad sen köpte sig en bostadsrätt. hon förklarade
över telefon vad för tapeter hon satt upp i sovrummet och i
vardagsrummet. och jag ska vara ärlig, det lät lite hm,
spacigt för min smak. men efter besöket hos henne igår
och 15 runder i hennes lägenhet är jag helt såld. när vi
flyttar ska vi göra om överallt i lägenheten. och i sovrummet
vill jag ha det mysigt, mörka färger, vi har en malm säng-
stomme från ikea i mörkt körsbär och bakom den vill jag
ha röda som dom här, som har guld i sig också.. kommer
bli fint med våran maffiga guld spelel (:

    



Kommentarer
Postat av: Johntomine

Big tnks for interesting and useful site!

2008-10-14 @ 11:56:53
URL: http://johntomine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback