bedtime!

wii, vad kul att så många tyckte om videon. och jag har verkligen stockholmsk dialekt ^^ det tänker man aldrig på. men nu när jag ser mig själv på bloggen så hör jag med! (: och självklart kommer jag fortsätta med videobloggandet. ska försöka fixa en om dagen (: och nästa gång ska jag filma på dagen när det är ljust för den här vidon blev ju helt mörk! ):

har städat undan efter myskvällen med mamma och alex, vi gick aldrig och hyrde film utan spelade yatzy och fikade. mysigt!

imorgon ska jag upp och ut och gå. kanske tar med mig kameran då. vi får se. ta lite kort på djuren i parken som jag ska till. (: sen ska jag ner till huddinge centrum och köpa de paketen som är kvar till alexanders julkalender som jag håller på med. det är åtta paket kvar nu. det är svårt att hitta saker vill jag lova ^^ men det ska nog gå, får lägga mig och fundera lite. läsa lite och sen sova.

blev så glad när jag gick in på mysans blogg, titta vad söt hon är min lillegums.

får massage av alex nu. jisses vad trött man blir. snark.. måste sova! ^^ god natt.



Kommentarer
Postat av: Mysan

vad bra att jag kan göra dig glad gumman, det var det minsta jag kan göra, vill bara få krama om dig nu vännen

2007-11-27 @ 01:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback