dagarna som kommer..

liten översikt, för att hålla reda på allt. jag är usel på att titta i min kalender! så det här är bra för mig (:

måndag: åka och handla djurmat, köpa en vit julstjärna till sovrummet, storstäda och mysa med älskling. mamma kommer på middag.
på tv: Extreme Home Makeover.

tisdag: morgon promenad med alexander, tvätta kläder och sängkläder, myskväll & tv kväll med love.
på tv: Desperate Housewives.

onsdag: slappdag och gå på bio med liv på kvällen.

torsdag: dbt gruppen kl 09, ut och promenera efteråt, handla pepparkaksdeg.
myskväll med älsklingen.

fredag: kika bland julsakerna. åka och handla till pepparkaksbak, baka pepparkakor,
dricka glögg och tända en brasa. mysa med älsklingen.

lördag:
julpynta med julstjärnor och lite annat, äta tacos, tända massa ljus, filmkväll.
fixa klart älsklingens julkalender.

söndag: gå på julmarknad med liv i rådsparken på dagen och fira första advent med
alex och mamma på kvällen, äta pepparkakor, dricka glögg och tända en brasa. tända
första ljuset i ljusstaken.

det kan bli ändringar.. men det är såhär jag planerat. ^^

nu ska jag värma lite glögg och ta fram pepparkakor som vi köpte idag. tända ljus och titta på film ♥
har även rensat och städat och organiserat i kyl och skafferi. så fint det blev (:

god kväll!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Fanny, Du är verkligen världens underbaraste och mysigaste tjej. Älskar dig så mitt hjärta glöder!

2007-11-25 @ 23:44:01
Postat av: Marielle

Fler än vi som fuskat med glögg o pepparkakor redan:D. Jag är mer förtjust i lussebullarna ja*mm*. Ska baka egna i år hade jag tänkt:).

2007-11-26 @ 22:14:38
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback