desperata husfruarna!

jag och älsklingen har suttit och kollat på tre avsnitt i rad av husfruarna. underbart (: var längesen jag kollade på dom.. så det var kul. ska snart duscha, eller kanske ta ett bad. tända ljus och sen laga middag tillsammans, riktigt myskväll. sen ska vi ju se filmen också (: det blir nog middag framför filmen ikväll.

föresten.. är det någon som vet vart bree tog vägen i ds? hon har ju inte varit med i nått avsnitt alls nu.. hm.

imorgon ska vi till ikea på eftermiddagen och köpa vardagsrumsbord och lite annat. och så ska vi lägga ut massa saker som ska säljas på blocket, vintageförstärkare, soffbordet, barnvagnen som vi fyndade men nu måste vi ha pengar till annat, alex gamla kamera. har räknat med att få ihop 5500 för det. skönt att få iväg lite saker som bara står och tar plats också! (:

så på dagen ska jag och ann in till stan och gå till bolagret och kika. ska bli kul (: hon kommer och hämtar mig, så åker vi in med bil. skönt.

det har vart helt underbart med slappdag idag. gud va vi behövde det. bara ta det lugnt. wounderful!

image2630



Kommentarer
Postat av: Helena

http://www.tvplaneten.se/587196.html

läs vad det står om DS

2007-11-06 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback