Fröken petnoga

hej på er!

har precis ätit pannkakor tillsammans med alexander. det var första gången jag vågade steka pannkakor utan mammas hjälp. men nu är hon ju inte här :O så det var bara att försöka. dom blev mycket lyckade. fick inte slänga en enda (:

idag har jag varit nere i centrum och handlat lite. först en pressent till alexanders morfar som fyller år idag, det blev en jättemysig ullhalsduk i grått och svart och ett födelsedagskort. sen köpte jag en mossgrön ullpläd med fransar på hemtex, det var 50%, inte alls ovanligt ^^ det var för mycket gult i den förra vi köpte. fröken petnoga, det är jag det. den blev iallafall jättefin i soffan. nu måste jag bara speja efter de perfekta kuddarna i grönt med medaljonger också. hojta till om ni ser nått (: sen var jag och fyndade ett par supermysiga och varma vinterstövlar i skinn och grått teddyfoder. riktigt rejäla! 40 kr fick jag ge för dom. det var en kvinna som betalade efter mig som erbjöd mig pengar, hon ville ha dom. men det ville jag med :P

älsklingen är påväg till jobbet, stackarn som bara sovit någon timme i dag :( han är ledig nu i några dagar, så det ska bli skönt att ha honom hemma lite (: film och mys och goda middagar! imorgon måste vi åka till kungenskurva och handla ny kattmat. dom har en stor djuraffär där.. så vi får persermaten lite billigare. skönt. det är dyrt med djurmat :P

ska vila lite och kika på tv nu tänkte jag och sen dammsuga. och fixa lite här. ann kommer och fikar och kollar film efter hon vart på middag hos en kompis. ska bli trevligt! (: saknat!

hoppas ni får en mysig lördagskväll, det kommer jag ha. ♥





Kommentarer
Postat av: Surra

Gud vad sköna de verkar vara :p

2007-11-24 @ 20:27:47
URL: http://www.surraworld.tjejsajten.se
Postat av: Helena

Gumman! vad hände med DIN kväll? Du behöver vara själv...

2007-11-24 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback