Halloween



lite bilder från igår.. tyvärr ingen på hela min outfit, men ändå (: vi hade jättekul. partade i nästan 8 timmar i sträck. knasigt. men kul. alla var utklädda och jag träffade massa gamla kompisar.. mitt fadderbarn som jag hade i mellanstadiet ^^ myrna gumman från min gamla klass, connie och såklart liv (: det är henne jag typ dansar med på sista kortet. hett ^^

nu har vi precis bränt desperata husfruarna på dvd, ska kolla på de tre senaste avsnitten som vi missat. tack och lov för internet ^^ sitter i pyjamas och tofflor. fick hem den rosa hjärtpyjamasen jag bloggade om häromdagen.. sov i den i natt, jätteskön var den!

ikväll ska vi ut och äta på restaurang hela familjen, mysigt! sen ska vi åka till kyrkogården och titta på alla ljusen som folk tänt och tända ett själva. sen ska jag och alex bara hem och mysa i soffan, fy va skönt att ta det lugnt.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag hade oxå velat dansat sådär nära dig;)...

2007-11-04 @ 17:59:27
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Connie

Woho Vad skoj vi hade :) (Tycker jag!)

2007-11-05 @ 15:46:13
Postat av: fanny

marielle: hah, sötnos ^^

2007-11-05 @ 16:42:58
Postat av: fanny

connie: det hade vi verkligen :D det tycker jag med.

2007-11-05 @ 16:43:24
Postat av: Nicklasmelisa

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2008-09-04 @ 11:54:49
URL: http://nicklasmelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback