idag

hej på er (:

nu är vi hemma igen hos my igen. har varit och handlat lite i kristianstad. köpte två st body butter, en med vitchocklad och en med cocosnöt. älskar bodyshops bodybutter. mysigt! har skrivit upp på min önskelista at tjag önskar mig allt från bodyshops coconut serie, med badskum, bodyscrub mm. sen köpte jag en grön a-linje ullkappa med stora knappar från h&m, halva priset på den (: har velat ha en grön kappa, men dom har varit så dyra ): nu så. får fota den sen när vi kommer hem. ska bli skönt att komma hem. jag sover inte lika bra borta. på nätterna alltså. så jag är ganska så trött nu. sover mycket i bilen när vi åker. stackars alle. jag är inge kul att bila med :P

vi ska kolla på äntligen hemma nu vid 20.00 och sen ska vi åka och hyra film och köpa lite godis. mums. är jättesugen på chocklad! gott.

imorgon åker vi vid elva tiden till alvesta.. vi funderar på att svänga förbi ullared igen, helt galet jag vet. men jag har kommit på lite saker jag velat kika på och sen tog jag ju bara ett par jeans som jag hoppades skulle passa.. dock var dom en stl för små. skit. så jag ska byta dom också. kände så bra när jag provade dom, men sen när jag satt ner så var det svårt att andas :P jaja. två trippar till ge-kås på 4 dagar är inte helt fel ^^ så ska jag fundera ordentligt vad vi ska kolla efter också. och bara gå in och plocka det (: lite mer julklappar måste vi kolla efter också. vi var ego och köpte mest till oss :O men det var svårt att hitta. har köpt klart till ellinore och christoffer och lite till alex mamma och min mamma.. nu är det min mormor, alex pappa och alex morfar det är kvar till. och till varandra såklart. (: har köpte lite till älsklingen, men inte allt.

nu ska vi som sagt kolla på äntligen hemma och sen blir det filmkväll med godis! puss och ha en mysig kväll ♥





Kommentarer
Postat av: Helena

Saknar!!!!

2007-11-20 @ 22:05:36
Postat av: fanny

helnea: jag saknar dig mer gumman :( så synd att ni inte är hemma hos oss när ´vi kommer hem :(

2007-11-20 @ 22:10:48
Postat av: Life

Kom hem snart nu! Jag längtar efter dig!!!!!

2007-11-21 @ 04:43:32
Postat av: Patricia

Bodyshops bodybutter är så jääkla bra. Grape luktar mumma! :) Ska bli kul att se vad ni har shoppat, bra tips och inspiration tycker jag! kramelikram

2007-11-21 @ 09:32:37
URL: http://smokingcankill.blogg.se
Postat av: Marie

Va fan Fanny! Du är alltså i Kristianstad där jag bor och jag vet inget. Hade ju värsta chansen att heja på dig då! Äh, får ta det en annan gång om jag tycker åker upp till huvudstaden eller nåt :p Stor kram på er!

2007-11-21 @ 22:27:53
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: fanny

helena: saknar dig mer :(

2007-11-22 @ 18:13:00
Postat av: fanny

liv: ikväll får vi ses igen, underbart

2007-11-22 @ 18:13:21
Postat av: fanny

Patricia: vet, jag är beroende! har faktiskt aldrig luktat på grape. måste jag göra (: rack för tipset! ikväll kommer allt upp som vi fick med oss hem, endel :P kramar

2007-11-22 @ 18:14:24
Postat av: fanny

marie: va?! bor du där? :O det visste jag inte. eller jag kanske har hört det, men jag glömde helt :( va synd. kramar

2007-11-22 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback