Inbjudningskort

jag älskar sidan vistaprint. det finns massa kul att pyssla ihop där. och det är billigt. förra julen gav jag alex en bordskalender med bilder på mig *ego* (; och på varje datum som var nått specillet tex, våran års dag skrev jag in det, på det datumet. så han skulle komma ihåg.. inte för att han glömde den dagen, men iallafall ^^ han blev jätteglad och jag ska göra en i år också och ge honom. kostade inte mer än 50 kr. och det är det verkligen värt!

jag var inne på den sidan för ett tag sen och såg att man kan göra inbjudningskort. så jag satt och knopade ihop ett inbjudningskort till vårat bröllop. det blev jättefint. nu stämmer inte plats och tid.. ska ju göra nya senare. men på ett ungerfär! ♥

image2628



Kommentarer
Postat av: Marielle

Söta Fanny! Roligt att ni verkligen ska gifta er. Men ska ni göra det kyrkligt?

2007-11-06 @ 16:11:58
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: han den där per

ska det inte stå Balingsta Gård däruppe? :P

2007-11-07 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback