Julbord på ett slott.

sitter och lyssnar på våran julskiva. vilken mysig känsla man får i kroppen. tänk imorgon är det 1 december. vi ska julpynta idag och baka pepparkakor ikväll. så ska jag bli klar med älsklingens julkalender också! lite smått panik men det måste hinnas med (: jag är hungrig, ska ta och äta lite frukost! vaknade för över två timmar sen och har legat kvar i sängen och myst med katterna. alla låg på min kudde, haha. fick knappt plats själv.

den 13/12 alltså på lucia ska vi på julbord på ett slott, har aldrig varit där innan, men har hört att det ska vara fantastiskt vackert. längtar (: ska dit med alexander, mamma och mormor. min mormor jobbar på julafton :( så det får bli våran lilla julafton med henne. bättre än inget ♥

nu kurrar min mage! måste äta nått. ha en jättemysig dag allihopa så hörs vi sen. kommer med bilder på julkalendern senare också (: och bilder från pepparkaksbak och julpyntet!

puss&kram ♥

image2959




Kommentarer
Postat av: candy

hej!skulle bara säga att jag skrev mail t dej på bilddagboken:) så såg jag att du inte ärinloggad där längre typ men jaa nu vet du de iaf:)

2007-11-30 @ 16:14:30
Postat av: fanny

candy, har svarat nu :) kramar!

2007-11-30 @ 18:50:58
Postat av: Alexander

Ska bli gott med julbord + att jag får se dig juligt uppklädd ;)

2007-11-30 @ 20:19:04
Postat av: fanny

alexander: ja det ska det bli :) kommer bli jättemysigt! jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig än.. vi får se :D kanske det där röda glittriga linnet.. och nån kjol. (: puss!

2007-11-30 @ 22:01:14
Postat av: Terjemette

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2009-06-16 @ 09:18:49
URL: http://terjemette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback