Lite förändringar.



nya kuddar i blått från hemtex, 50% på dom.. så det blev inte många kronor. även älsklingen har fått en vit fårskinnsfäll på sin sida av sängen ♥ och jag veeet att det är julkoner jag har i sovrumsfönstret, men jag gillar dom så mycket. :P dom får stå där. det kommer ändå komma upp massa julsaker senare (: ljusriset fick jag av morfar häromdagen och cylinder vasen är från ikea. den vita tavellisten köpte jag på ikea i dag och där på passade min köksinsperationsbok fin fint. även ljuslyktorna blev fina där. ballerina tavlan som är helt underbart vacker.. hänger i hallen. jag älskar den, jag har gått på balett i 6 år.. åh. sakna. iallafall. älsklingen har satt ljusdioder på tvn, mysigt ljus som sprider sig på väggen bakom. fick inte alls till någon bra bild på det.. men men den som kommer hit får se ^^ sladdarna under tv bänken ska dras under tv bänken så dom inte syns. tavlan är gigantisk och hänger på väggen mellan tvn och soffan. (:



Kommentarer
Postat av: Marielle

Får du ha riset i fred fö kissarna? Jag vill så gärna ha samma men mina 3 katter kan itne låta bli sånt där. HAr du tips på något anant jag kan göra så tar jag gärna emot de. Har ju samma spis som er i vårt varadgsrum och en balkongdörr med 2 dörrar. Sen ett litet fönster bredvid balkongdörrarna. Ja naturligtvis ett vanligt fönster med.

2007-11-02 @ 10:42:43
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback