mysigdag!

Hej på er!

har precis kommit hem, kört hem helena och sen stannade vi på grillen och åt en tunnbrödsrulle med täksallad. mums! nu är jag mätt och belåten (: älsklingen sitter och kollar på tv och jag ska bara berätta lite om idag. har varit jättemysigt som vanligt med helena. gick ner till centrum och köpte tre röda långa rosor, ett kort, lite smått och gott från h&m till henne innan jag mötte upp henne. hon blev glad (: det är hon verkligen värd. vi har fikat, gjort egengjord pizza och pratat massa och kramats! mysgumman. ♥

på onsdag ska jag och ann till bolagret fy va kul (: inredning är så kul. sen på lördag ska jag och helena in till stan.. ska köpa pyssel.. ska göra en egen adventskalender till min baby (: med 24 små paket. mysigt. älskar att pyssla.

nu ska jag umgås med älsklingen och sen sova. är trött! puss



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag blev jätte jätte jätte glad gumman!

2007-11-05 @ 08:27:13
Postat av: fanny

helena: du gör mig alltid så glad. så självklart ska jag göra allt för att göra dig glad också

2007-11-05 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback