nyår

den här har jag köpt från hm. den ska jag ha på nyårsafton. har ännu inte kommit på vad jag ska ha på julafton. men nått rött i guess. snart ska jag ner till centrum och handla ballonger och blommor till mamma! för det är klart att man ska få blommor och ballonger när man fyller år (: så ska jag köpa ett fint kort också och skriva i vad hon får av mig och alex i pressent.. 60 min helkroppsmassage, 90 min ansiktsbehandlning och 60 min fotbehandling.

ska ta med mig massa ljusslingor och machaller och dekorera med hos henne. i trädgården och uteplatsen. tända massa ljus och blåsa ballonger. sen ska jag göra efterätt till alla gästerna.. det blir vit chockladmousse. igen. haha. men det är gott (: med hallon. jum.

puss.


image2676






Kommentarer
Postat av: Helena

Jga skulle vilja fira nyår med dej någon gång gumman =) pussss

2007-11-10 @ 19:57:51
Postat av: fanny

helena: du och joakim kan väl fira här hos oss i år? :D hade vart skitmysigt

2007-11-10 @ 22:33:40
Postat av: Life

Jag skulle också vilja fira nyår med dig nån gång...

2007-11-11 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback