önskelista

här är min önskelista än sålänge. den kommer fyllas på! belive me. skriver den här för alexanders skull. så han kan hitta länkarna och allt (:

♥ parfymen cool water från davidoff
♥ hela
cocos serien från bodyshop med skumbad, bodybutter, skrubb mm.
♥ nya tofflor liknande de jag har nu eller gråa
fårskinnstofflor
♥ bok - Befriad från ångest. så övervinner du oro och panikkänslor och tar makten över ditt liv
♥ bok - Vem är det som bestämmer i
ditt liv? om medveten närvaro
♥ film -
The Number 23
♥ film -
Music and Lyrics
♥ film - Blades of Glory
presentkort på ikea, h&m, granit & åhem
♥ tummvantar i
fårskinn
♥ massa tavelramar i ek
vinterns söta kokbok
♥ fina underkläder (75C & 38/M)
♥ långkalsonger i mjukt material
smyckeshållare (hand) finns på åhlens i svart.
♥ plommonlila oversize kofta från h&m trend
♥ bra hårinpackning från toni&guy
♥ nytt databord (vi ska ha två mittemot varann)
arbetslampa till databordet
sodastream för att vi dricker sjukt mycket bubbelvatten
mörkröd hårfärg, rödare än den jag har nu
♥ svarta moonboots
♥ svarta skinn mcboots
♥ blockljus i mysiga färger
♥ värmeljushållare med sugpropp till badrummet finns hos mique



Kommentarer
Postat av: LadyM

befriad från ångest har jag och det är den bästa boken jag någonsin läst om panikångest! Ett mycket bra önskeval av dej tjejen :)

2007-11-28 @ 11:13:03
URL: http://ladyprecious.blogg.se//
Postat av: fanny

ladym: va kul att höra att den är bra! då vill jag verkligen ha den! tack!

2007-11-28 @ 12:26:42
Postat av: Marielle

Boken befirad från ångest började jag läsa då min psykolog sa åt mig att jag kunde låna den på biblioteket. Men jag hade/har svårt att koncentrarea mig på långa texter fortfarande så den vart aldrig färdigläst. Tyckte den va bra iaf det jag han läsa!

2007-11-29 @ 11:34:08
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback