paketen!

det som låg i de två paketen som jag hämtade ut var det här:



den efterlängtade två systrar söta. allt och då menar jag allt ser gott
ut i boken. det finns massa som jag ska prova. ja allt ska ju provas (:
men jag har letat ut vissa som ser extra goda ut. jag önskar mig deras
vinterns söta i julklapp. kommer stå fint på den vita tavellisten i köket (:



boken med det godaste julen har att erbjuda. julgodis. mums.
den kommer använtas flitigt i jul (:



gina tricos lackleggings som alexanders kompis pers flickvän köpte
åt mig (: fick rabatt eftersom hon jobbar på gina. toppen!

nu börjar desperata husfruarna och i pausen ska jag hjälpa älsklingen med middagen.
vi har hyrt film och köpt chips och cola, mums :D puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback