storstäd!

det har jag och alexander hållt på med i två timmar nu. städfreaks som vi är.. skönt att båda vill ha det fint (: dammsugit, torkat av alla skåp och hyllor med ajax citron utblandat i varmt vatten, torkat alla golven, städat i köket, skurat kakel både i kök och badrum. skurat badkaret, handfaten, toan.. ja. det luktar gott (:

ska snart duscha och fixa mig.. ska ju ut och äta ikväll. det är viktigt att ha ett eget liv, även fast jag älskar att umgås med alexander, så är det så mysigt att ha sina tjejkompisar. i morse i gruppen blev jag kallad pundare. eller ja, jag såg ut som en.. och det var då jag insåg att jag faktiskt gjorde det, nerå.. men helt slappt klädd.. det är ju dag för andra, men för mig är det som att gå upp mitt i natten.. då blir det att man tar på sig det man ser. det är roligt, hur jag ser så mycket frächare ut bara jag sätter på mig ett par jeans. lovar att jag ska bättra mig ^^ så ikväll ska jag inte se ut som ett drägg.. utan klä upp mig lite hade jag tänkt.. fixa håret och sminka mig. så det blir väl en dagens idag (;

imorgon kväll kommer joakim och helena hit, vi ska göra hemgjord pizza. gott! på dagen måste vi åka och handla.. det hann vi aldrig idag, eftersom vi städade! inteprioritera kallas det..!

ha en bra kväll! er fanny

image2737



Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! såg kommentaren i min blogg! just nu finns det ingen skiva, jag tror att den släpps runt jul/årsskiftet! men jag är inte så insatt, du kan fråga honom via hans myspace eller kolla om det står något! (www.myspace.com/armandmirpour) lycka till! :D kram

2007-11-15 @ 20:17:03
URL: http://emeliesoutfits.blogg.se
Postat av: Helena

hihi, du är en söt pundare gumman! =P

2007-11-15 @ 21:17:05
Postat av: Helena

hihi, du är en söt pundare gumman! =P

2007-11-15 @ 21:17:55
Postat av: Marielle

Vilken jävla kommentar att komma med till någon. Den om pundare. Då skulle jag vara pundare hela dagarna nu
för tiden ja då. Du är sötare än något annat så glöm det om pundare! Puss på mitt godis:)

2007-11-16 @ 09:26:00
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback