te & mysdag.

sitter och dricker mitt te som jag precis värmde på. när jag kom hem kastade jag på mig mjukisdress och raggsockor, idag är det en sån dag som man bara vill sitta inne och mysa (: och det är precis vad jag ska göra också!

idag har jag varit på två möten. sakta men säkert får jag ordning på mitt liv. man ska aldrig ge upp, och det tänker jag inte heller! är stolt över mig själv (: har varit duktig idag. mm.

sitter och funderar över dagen, ska kolla på tv ikväll. klockan åtta sänds ett av mina favorit program, från koja till slott. så kul! jag ska verkligenm göra allt för att få en praktikplats på ett inredningsställe. helt av allt ett inredningsprogram eller tidning. hade varit så kul. och sen behöver jag det för att kunna söka till konstfack sen (: det går framåt, sakta men säkert. delmål är det som gäller! jag är glad att jag inte fastnat på nått skit jobb iallafall. finns så många som har drömmar men aldrig tar tag i dom.. och det tänker jag inte göra, icke.

sen ska jag tända ljus, bada och bara mysa med katterna i soffan. läsa lite och så (: kanske baka? vi får se.



Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman ta det i din takt och stressa inte jag håller alla mina tummar

2007-11-05 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback