vilken dag.

helt slut, och det känns så skönt. jag har gjort massa vettigt idag och det känns bra. väckt älsklingen med frukost på sängen, åkt och fotat felicia inför hennes dop, varit ute och promenerat i en timme i kylan, varit i centrum och shoppat lite, gått hem och väckt en trött älskling som skulle jobba och lagat pannkakor till honom, städat lite i lägenheten, sen kom mamma på en kopp te och lämnade av adolf som skulle vara här på kvällen, haft film och myskväll med ann med chips, dipp och godis (: mums.

och nu ska jag faktiskt gå och sova. är trött som bara den.

imorgon är mitt hjärta ledig. vi ska storstäda här, verkligen storstäda och gå igenom allt julpynt, åka och handla kattmat och en vit julstjärna till sovrummet.

ne nu ska jag sova! natti. ♥



Kommentarer
Postat av: Surra

Så kult det låter :)

2007-11-25 @ 14:24:40
URL: http://www.surraworld.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback