äkta vänner stannar i vått och torrt.

tack för att ni känner att ni kan ringa till mig.. strax innan vi skulle duscha så ringer en av mina bästa vänner till mig och mår dåligt.. jag mår jättedåligt för att hon mår dåligt men samtidigt glad över att hon verkligen tog till sig att hon kan ringa mig när som helst! samma gäller personen som ringde minuterna efter jag avslutat med den första som inte mådde bra.. jag känner mig speciell på nått sätt att ni valde att ringa mig av alla. ni valde mig ♥ önskar av hela mitt hjärta att ni mår bättre nu.. lite iallafall. det är ni verkligen värda! jag älskar er. ni vet vilka ni är.

image2151





Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har sjukt snygg bloggdesign, skulle inte du vilja göra min?(a)

2007-10-06 @ 01:45:11
URL: http://linnealundstroem.blogg.se
Postat av: fanny

linnea: åh tack! :) självklart kan jag det! adda mig på msn: [email protected] så kan vi prata om hur du vill ha den :) kramar

2007-10-06 @ 02:07:37
Postat av: Mysan

gumman det var så skönt att prata med dig mår inte bra nu men vart så sjukt skönt att höra din röst ofch veta att du finns för mig vad som än händer hoppas jag inte stodtill några problem!
Älskar dig över allt annat<3

2007-10-06 @ 02:34:55
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: fanny

mysan: det var skönt att få ditt sms när du kom hem sen så jag fick lite lugn i kroppen. var orolig och tänkte ringa, men sen fick jag sms:et! hoppas du mår lite bättre idag. annars vet du vart jag finns. så ordnar vi så du kan komma hit snart! så jag kan krama om dig och ta hand om dig! älskar dig gumman, och du stod verkligen inte till med problem<3 har ju sagt att du får ringa när som helst, dag som natt! /din fanny<3

2007-10-06 @ 13:25:04
Postat av: Ravnelle

Very nice site. Well laid out.

2008-10-30 @ 12:15:03
URL: http://ravnelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback