anisgrå & medaljonger

Nu har jag varit en duktig tjej (; har målat hela vardagsrummet själv, två lager! det blir jättefint, ser ut som en inredningstidning! så nu ska jag ta en paus, för det har jag inte gjort på 2 timmar..! tröttis. snart så fort färgen är torr, så ska vi tapetsera! på fondväggen (: det blev anis på väggarna och så medaljongtapeten från mio.

imorgon ska vi till ikea och betala tv möblerna och få dom hemfraktade, och sen montera upp dom och sätta upp tv:n på väggen. jag är helt slut. men min morfar kommer den 28 oktober.. och då ska vi vara klara hos oss och sen hjälpa mamma att måla hennes kök och helst lägga golv i hennes kök också..! hur vi ska hinna vet jag inte ^^ men det får gå! vill man så går det (:

den 12 november fyller mamma år och jag och alex ska ge henne en heldag med kroppsmassage, fotbehandling och ansiktsbehandling på gilda skolan i stockholm (: mys! hon ville ha nått som hon kunde komma ihåg, nån upplevelse och vad är bättre än 4 timmar av njutning ^^

nu ska jag skriva en inköpslista, jag och älsklingen ska till coop och veckohandla mat (: sen hem och tapetsera!

puss



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktig du är gumman! Tänk en hel del på dej idag.
Hoppas din mamma blir glad för det där, dte förtjänar hon!

pusss

2007-10-22 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback