Bloggpaus

Igår var det verkligen jättetrevligt. Isabelle och Christian kom hit vid åtta med massa pressenter till oss (: söta. det var mängde och åter mängder med blockljus i olika höstiga färger. underbart. vi som älskar ljus! det var uppskattat! vi åt gott och satt och pratade länge vid middagen. åt efterätt och myste. vid 03:15 åkte dom hem.. hah, har nog aldrig haft gäster här så länge :D mys! sen städade vi undan lite och gick och la oss.. jag försökte läsa, men ögonen gick i kors och jag somnade ganska snabbt!

imorse vaknade jag av att älsklingen låg och pussade på mig. sånt är så mysigt att vakna till. sen låg vi och pratade om sovrummet. ingen av oss gillar egentligen inredning där inne nu.. jag vet inte ens varför vi håller på att inreda det så.. jaja. vi kom iallafall fram till att vi ska göra om! ovanligt va :D och inga problem med alla röda gardiner och sånt vi köpt, det blir fint till julen (;

ska pyssla ihop ett kollage om sovrummet nu! puss

image2395

våran goda efterätt igår.. hallon, kladdkaka, passionsfrukt och chockladsås som dekoration (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback