bubbelpool.

hello sunshines ^^

har precis duschat och klätt på mig.. idag blev det jeans, ett grått linne med radio på och svart skinnjacka.. kanske drar på mig en mössa över mitt fuktiga hår också.. så jag får en sån där het platt frilla sen ;D

ska snart åka iväg till min psykolog och babbla i en timme.. sen kommer helena vid fyra som sagt. vill hinna köpa dammsugarpåsar innan, men jag antar att dom inte har dom vi har till våran siemens dammsugare på vivo ^^ så det får vänta till imorgon.. vi dammsuger varje dag hemma.. så idag kommer det kännas stökigt. vadå städfreak?! :D jaja. helena du får stå ut (;

nu är älsklingen ledig i över en vecka.. tills nästa tisdag, underbart. och jag ska plåga iväg honom på massa shopping, inredningsshopping ^^ stackarn.. men han klagar inte på att det blir fint iallafall (: nån dag har vi bestämt att vi ska åka och simma och bubbla lite i bubbelpoolen (: ska bli skönt. sen blir det mysiga middagar, film och massa pussar och kramar såklart!

våran dammsugare.. så jäkla bra, suger riktigt bra hähä.

image2074



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback