dagens sena outfit!

God kväll sötnosar! (:

sitter här med måns (våran ena kisse) i knät som desperat sprang till mitt knä när jag satt mig vid datan för att lägga upp dagens outfit. han har nog saknat mig när jag har varit på bio (: söten. mamma är här och ska bara stanna över en kopp te och sen ska hon åka hem till sitt.. då ska jag tända massa ljus och bara mysa och njuta av en ensam kväll. som också kan vara skönt ibland (: hon har dukat fram våra stora te koppar från indiska som rymmer te för en timmes fika minst (; ska dock inte fika så länge utan tänkte sitta här och surfa lite och blogga lite, nattmänniska som jag är!

imorgon är planerna att gå upp vid åtta, gå på möte och sen komma hem, sätta på mig varma kläder och gå ut och gå på en höstpromenad med älsklingen. underbart! ska även hämta ut lite paket från ellos och jotex som har kommit.. antar att det är inredningsprylar, men det blir en överaskning (: sen ska jag gå till biblioteket och hyra en bok som jag ska läsa ut på en vecka..! tänk om det hade varit en bok som man fick välja själv... jaja! det ska inte vara kul, det har någon bestämt (;

här kommer iallafall dagens outfit.. kunde inte bestämma mig.. först blev det klänning och sen nya ponchon! som föresten var helt underbar att ha på sig!

image2221



först hade jag på mig:

grå och svartrandig tröja - ellos
svarta leggings - gina tricot
mörkgrå "hängselklänning" - också ellos
leopardtofflor - åhlens (dock inget jag hade på mig ute) (;

sen bytte jag om till:

beige poncho - indiska (ny)
grå långärmad tee - h&m
gråa leggings - gina tricot
svart och grå randiga benvärmare - J.C
fodrade vintagestövlar - second hand
hår - uppsatt och lockat
smink - osminkad med lite rouge



Kommentarer
Postat av: Louise

Bor inte du i Huddinge? :) Tycker jag känner igen dig.

2007-10-08 @ 22:48:42
URL: http://louisehellgren.blogg.se
Postat av: Helena

vad fin du va gumman!!

2007-10-08 @ 23:19:51
Postat av: fanny

Louise: joo :) det gör jag! :) bor du också i huddinge eller? kramar

2007-10-08 @ 23:29:27
Postat av: fanny

helena: tack gumman =) puss

2007-10-08 @ 23:29:52
Postat av: Mysan

Gumman jag ska till gekås på fredag ska se om jag hittar dem underläggen som ni ville ha:)

2007-10-09 @ 10:25:59
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback