Datorfri dag!

Tyvärr blev det inte alls mycket uppdatering idag som jag faktiskt lovar.. felåt. men jag och älsklingen bestämde oss för att ha en datorfri dag och jag måste erkänna att det var otroligt skönt. så mycket tid som vi hat haft för varandra idag (: mys! alex älskar när jag sjunger för honom.. så det har jag gjort (: sen har vi bara varit nära varandra, myst och gosat! en underbar dag kort och gott. vart hemma hos mamma har vi också och ätit middag och tittat på idol. nu ska vi snart gå och lägga oss och läsa. har kännt mig lite febrig ikväll och ska ta en alvedon innan jag lägger mig. hade jätteont i magen också.. men det är mycket bättre nu efter magmassagen jag fick av alex ♥

imorgon jobbar min tuss och jag ska städa lite här. sen tänkte jag gå ner till returmakeriet.. var ett tag sen (: kanske kan fynda nått, vi får se! det är secondhand som gäller nu när vi sparar pengar till ullared.

när jag och helena satt och pratade igår.. kom jag på vad jag är bortskämd av min pojkvän.. varje kväll hämtar han ett glas vatten med isbitar åt mig och när vi ligger i sängen masserar han mina fötter och smörjer i dom. är han inte underbar så säg :D

snart är han ledig i en hel vecka och då blir det åka och handla tapeter och målarfärg till vardagsrummet.. hoppas att vi hittar nån fin tapet (: midbec står vi helt klart fast vid.. men jag vill åka och kika på alla deras tapeter! min kompis pappa jobbar med tapeter också så vi får det billigare. shysst! (; sen ska toaletten fixas och sovrummet ska målas i mörkrött och guld, myspys (: kommer bli så tjusigt så ^^ hihi.

nu ska jag lägga upp dagens outfit och sen sussa!

ps, vann den här på tradera ikväll för 50 kr (: en fejk pälsjacka från h&m som är använd en gång! (:

image2267




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback