God dag!

Idag kommer min kära morfar från österrike på besök, ska bli så himla mysigt.. det var över ett år sen han var här sist. ska laga en god middag och bjuda på ikväll, så ska han få se vad fint jag och alexander har gjort här i lägenheten! (:

älsklingen jobbade natt i natt, så han sover än.. och jag satt uppe och pratade med liv på msn halva natten, sen kunde jag inte sova.. mycket tankar, men tillslut somnade jag. jag måste verkligen ställa tillbaka dygnet ^^ det får bli sen. nu ska jag bara njuta av att jag mår bra. jag mår toppen! ♥

sen när baby har vaknat så ska vi sätta upp några hyllor och städa! sen blir det myskväll (: ikväll är det ju idol också.. det missade jag sist, men jag fick höra att en av mina favoriter åkte ut :/ jaja.. det är säkert den skumma killen som bara rycker när han sjunger som kommer vinna, haha (;

idag ska jag faktiskt bjuda på en dagens outfit också! för det var ju ett tag sen. fattar egentligen inte var själva tjusningen är med att visa upp det man har på sig.. men sen förstod jag när jag såg andras bloggar att man faktiskt kan få lite tips om vad man ska ha på sig! sånt är bra. tips alltså (; så det kommer senare.. blir nog ingen gala klänning när jag håller på att städa, men senare ikväll ska ni få en bild.

sen ska jag ju ta kort på lägenheten också och visa hur fint vi har fått det! det känns nästan lite overkligt att vi bor såhär.. sjukt, men jag trivs som fisken i vattnet (:

nu ska jag göra någonting vettigt.. kanske gå ut med min hund och hunden jag är hundvakt till.. som förövrigt är helt vild and crazy! :P ska bli..kul..! alex får nog masa sig upp ur sängen och gå på promenad med oss i det disiga höstvärdret. promenader är så mysiga! ♥

en sak till.. facebook, det är farligt. helt beroende. har hittat massa nya och gamla vänner. så kul att se hur folk ser ut efter flera år. wounderful. facebook är bra helt enkelt ^^

image2451



Kommentarer
Postat av: mysan

Gumman jag hittar inte dig på facebook:(

2007-10-26 @ 17:57:22
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Madde

hjärtat, hitta mig på facebook.. Madelene Olsson (. gul tröja & lugg om du inte känner igen mig (; Puss

2007-10-26 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback