God morgon

Ställde klockan på tio, men vaknade lite innan.. skönt, för mitt alarm är inte att leka med (: ringde älsklingen och frågade vart hans underställ fanns.. så nu sitter jag här i hans blåa underställ och skriver ^^ ska nämligen ut på en morgon promenad. har kännt mig helt vissen den senaste veckan som det är helt okej att göra.. men, sen måste man ta tag i det.. och det ska jag verkligen göra nu. ju mer man klagar, desto sämre känns allt. så vad står på schemat idag då? jo.. först ska jag klä på mig klart, tvätta mig i ansiktet och så.. äta lite frukost och sen gå ut och gå i det vackra vädret.. det är sol ute och sådär mysigt kallt.. så underställ är bra att ha (: sen ska jag gå ner till centrum och titta lite i affärer, bla h&m fick en bonus på 50 kr.. och har några likadana från innan.. så jag tänkte köpa lite smått och gott till älsklingen.. ansiktsmask, badolja och sånt. ikväll ska han minsann skämmas bort min älskling (: det är han verkligen värd! sen ska jag handla till middagen, hade tänk tacos. så det blir en riktigt mysig lördag! ♥

nu ska jag äta lite och sen ut i höstvädret! kram


Kommentarer
Postat av: Mysan

vi är starka och ska klara detta:)

2007-10-13 @ 11:40:01
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Nilseli

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2008-11-03 @ 10:18:15
URL: http://nilseli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback